Atrasti 4 termini
|
|
-
EN franchise
LV komercpilnvarojums
RU франшиза
DE das Franchising
Definīcija: Viena no kooperācijas formām, kad komercpilnvarotājs (franšīzes devējs) pārdod komercpilnvarotajam (franšīzes ņēmējam) tiesības izplatīt savus produktus vai pakalpojumus. Komercpilnvarotājs izstrādā pilnu uzņēmuma koncepciju un darba metodes, bet komercpilnvarotais pērk tiesības izmantot šīs iestrādes. Komercpilnvarotā produkti un pakalpojumi pircējam ir viegli atpazīstami pēc kopējā firmas vārda, simboliem, līdzīgi iekārtotajām tirdzniecības vietām utt
Sk. arī komercpilnvarotājs; komercpilnvarotais
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008
|