Atrasti 19 termini
|
|
-
EN viral marketing
LV virusālā tirgdarbība
RU вирусный маркетинг
DE virales Marketing
Definīcija: Virusālā tirgdarbība ir mūsdienu uz patērētāju orientēta tīmekļa tirgdarbības disciplīna. Tā ir metode, kuras virzītājspēks ir pats patērētājs. Virusālā tirgdarbība ir plānota iniciatīva, kur reklāmdevējs izveido un izplata tīmekļa vēsti (virusālo aģentu), kurai piemīt īpašības, kas motivē saņēmēju kļūt par sūtītāju. Virusālās vēsts izplatīšanās princips ir līdzīgs datorvīrusu izplatībai. Tehnika balstās uz faktu, ka apmierināts klients par savu pozitīvo pieredzi pastāsta vidēji trim cilvēkiem. Virusālā tirgdarbība ietver radošas un tehniskas nodarbes, videoklipus, "reklāmas spēles", teksta ziņas un attēlus, kas iesaista un nodarbina tās lietotājus. Tomēr tikpat svarīgi ir arī izplatīšanas kanāli un iespēja sekot līdzi kampaņas attīstībai. Ar labu radošo materiālu un atbilstošu izplatīšanas kanālu virusālā kampaņa var piesaistīt tūkstošiem cilvēku lielu auditoriju un aktīvos skatītājus.
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008
|