Piektdiena, 20. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt Marketingsplan
Atrasti 2 termini

  1. EN marketing plan
    LV tirgvedības plāns
    RU план маркетинга
    DE Marketingsplan
    FR plan marketing
    Definīcija: Plāns, kurā paredzēti organizatoriski pasākumi, lai prece nokļūtu pie patērētāja, kā arī šo pasākumu secība un termiņi. Δ ietver: 1) visu rādītāju apkopojumu; 2) tirgus stāvokļa novērtējumu; 3) iespējamo strīdīgo jautājumu analīzi; 4) mērķa noteikšanu; 5) tirgus pētīšanas stratēģijas radīšanu; 6) darbības programmas izveidi; 7) Δ izpildes kontroles veida noteikšanu. Δ ir uzņēmējdarbības plāna atsevišķa sastāvdaļa.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000