Definīcija:Preces vai pakalpojuma spēja apmierināt patērētāja vajadzības. Precēm (vai pakalpojumiem) piemīt Δ, ja, tās izmantojot, patērētājam rodas labums. Δ ir atkarīgs no vietas, laika, patērētāju vēlmēm u. c. konkrētiem apstākļiem, piem., ziemas drēbēm lielāks Δ ir ziemā (sk. vērtība). Δ vērtējumi ir subjektīvi.
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000
ENfitness; usefulness
LVderīgums
RUгодность; полезность
DETauglichkeit; Brauchbarkeit; Nützlichkeit
Ekonomikas, lietvedības un darba organizācijas termini (ELDO) — R., 1995
ENbenefit; advantage; gain
LVlabums
RUвыгода; польза
DENutzen; Nützlichkeit; Profit
Ekonomikas, lietvedības un darba organizācijas termini (ELDO) — R., 1995