Atrasti 3 termini
|
|
-
EN price competition
LV cenu konkurence
RU конкуренция цен
DE der Preiswettbewerb
Definīcija: Situācija tirgū, kad uzņēmumi par galveno konkurences cīņas instrumentu izmanto cenu, lai ietekmētu potenciālo pircēju izvēli. Cenu konkurence ieņem svarīgu vietu arī ceļojumu, tūrisma un viesmīlības pakalpojumu tirgū, īpaši gaisa transporta uzņēmumu, viesnīcu, ēdināšanas uzņēmumu un tūrisma operatoru konkurences cīņā. Cenu konkurence var būt gan mērķtiecīga stratēģija, gan tirgus apstākļu noteikta rīcība, kad piedāvājums (kapacitāte vai plānotais pārdošanas apjoms) pārsniedz aktuālo pieprasījumu.
Sk. arī cena
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008
|