Pirmdiena, 23. decembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt die Marktsegmentierung
Atrasti 8 termini

  1. EN socio-economic segmentation
    LV sociālekonomiskā segmentēšana
    RU социально- экономическая сегментация
    DE sozialökonomische Marktsegmentierung
    Definīcija: Tūrisma tirgus sadale patērētāju (tūristu) grupās pēc sociālekonomiskām pazīmēm: ienākuma līmeņa, sociālā statusa, nodarbošanās (profesijas), izglītības līmeņa u. c. Viens no galvenajiem sociālekonomiskās segmentēšanas kritērijiem ir cilvēku piederība pie noteikta materiālā nodrošinājuma līmeņa, kas ietekmē indivīda vajadzības un tūrisma produktu izvēli. Pasaules tūrisma tirgū viens no lielākajiem tūristu segmentiem ir ekonomiski attīstīto valstu iedzīvotāju vidusslānis.
    Sk. arī tirgus segmentēšana
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008