Sestdiena, 21. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt *main purchaser
Atrasti 254 termini

domain
main
  1. EN purchaser’s behaviour
    LV pircēju izturēšanās
    RU поведение покупателей
    DE Käuferverhalten
    FR comportement des acheteurs
    Definīcija: Pircēju rīcība pēc dažādiem pirkšanu veicinošiem pasākumiem. Tirgzinības teorijā ir radīts speciāls Δ modelis, ko veido četras daļas: 1) tirgu stimulējošie faktori: prece, cena, preces izplatīšanas metodes, pārdošanas veicināšana; 2) pārējie pircējus interesējošie faktori: ekonomiskie, zinātniski tehniskie, politiskie, kultūras; 3) pircēju apziņas “melnā kaste”: pircēju raksturojumi un lēmuma pieņemšanas norise; 4) pircēja rīcība: preces, tirgotāja, pirkšanas laika un veida izvēle.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000