Pirmdiena, 23. decembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt *principal consumer
Atrasti 270 termini


  1. EN consumer market
    LV patēriņa preču tirgus
    RU рынок потребительских товаров
    DE Konsumermarkt
    FR marché de la consommation
    Definīcija: Tirgus, kurā pērk un pārdod preces, ko patērē mājsaimniecības (pārtikas preces, apģērbs, apavi, mājsaimniecības inventārs, baudvielas u. c.). Δ ir šādas galvenās iezīmes: Δ raksturīga liela preču daudzveidība; preces pircējs iegādājas nelielos daudzumos; pircējs lēmumu par kādas preces pirkšanu pieņem daudz straujāk (mazāk izvērtējot), nekā iegādājoties ražošanas resursus, u. c.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000

  2. EN consumer market
    LV patēriņa tirgus
    RU потребительский рынок
    DE Konsumentenmarkt; Verbrauchermarkt
    Ekonomikas, lietvedības un darba organizācijas termini (ELDO) — R., 1995