Trešdiena, 13. novembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt *re perforation
Atrasti 7026 termini

adware
AIRE
ampere
assure
  1. EN AIDA - attention, interest, desire, action
    LV modelis AIVD
    RU ВИЖД– внимание, интерес, желание, действие,
    DE das AIDA–Modell
    Definīcija: Tirgzinībā lietots modelis, kas skaidro pircēja uzvedību pirkšanas procesā. Atbilstīgi AIVD modelim šajā procesā nozīmīgi ir četri faktori: apzināšanās (attieksme), interese, vēlme un darbība. Tirgvedības mērķis ir, iepazīstinot ar preci, ieinteresējot par to un radot vēlmi to iegūt, virzīt patērētāju no neapzināšanās stāvokļa līdz aktīvai darbībai - preces vai pakalpojuma pirkšanai.
    Sk. arī tirgvedība
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008