Sestdiena, 9. novembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt *research result
Atrasti 372 termini

result

  1. EN marketing research
    LV tirgus pētīšana
    RU маркетинговые исследования
    DE die Marketingforschung
    Definīcija: Tirgus novērojumi un iegūtās informācijas apstrāde un analīze, ko veic uzņēmuma tirgvedības speciālisti, lai pieņemtu stratēģiskus lēmumus uzņēmuma attīstībai un preču vai pakalpojumu pārdošanas organizēšanai.
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008

  2. EN marketing research
    LV tirgus pētīšana; mārketinga pētīšana (nevēl.)
    RU исследования рынка; маркетинговое исследование
    DE Marketingsforschung
    FR étude de marché
    Definīcija: Tirgus novērojumu un savāktās informācijas apstrāde un pētīšana, ko veic uzņēmuma tirgvedības speciālisti, lai pieņemtu lēmumus uzņēmuma stratēģijas izveidošanai un preču vai pakalpojumu pārdošanas organizēšanai.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000