EN marketing research
LV tirgus pētīšana
RU маркетинговые исследования
DE die Marketingforschung
Definīcija: Tirgus novērojumi un iegūtās informācijas apstrāde un analīze, ko veic uzņēmuma tirgvedības speciālisti, lai pieņemtu stratēģiskus lēmumus uzņēmuma attīstībai un preču vai pakalpojumu pārdošanas organizēšanai.
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008
EN marketing research
LV tirgus pētīšana; mārketinga pētīšana (nevēl.)
RU исследования рынка; маркетинговое исследование
DE Marketingsforschung
FR étude de marché
Definīcija: Tirgus novērojumu un savāktās informācijas apstrāde un pētīšana, ko veic uzņēmuma tirgvedības speciālisti, lai pieņemtu lēmumus uzņēmuma stratēģijas izveidošanai un preču vai pakalpojumu pārdošanas organizēšanai.
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000