Ceturtdiena, 19. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt *research result
Atrasts 201 termins

result
  1. EN methods of marketing research
    LV tirgus pētīšanas metodes
    RU методы маркетингового исследования
    DE die Methoden der Marktforschung
    Definīcija: Metodes, ar kuru palīdzību tiek iegūta nepieciešamā informācija par tirgu: pieprasījumu, piedāvājumu, pircēju vēlmēm un vajadzību utt. Galvenās tirgus pētīšanas metodes ir novērošana, intervija un eksperiments.
    Sk. arī anketēšana; eksperiments; intervija; novērošana; tirgus pētīšana
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008