-
EN advertising
LV reklāma
DE Werbung
FR publicité
EuroVoc tēzaurs v4.12 © Eiropas Savienība, 2020
-
EN advertising
LV reklāma
RU реклама
DE die Werbung
Definīcija: Ikviena samaksāta ideju, preču vai pakalpojumu prezentācijas un virzīšanas forma. Reklāmā izmanto dažādus līdzekļus: iespiestus (katalogi, brošūras, plakāti, reklāma preses izdevumos, reklāmas vēstules u. c.), audiovizuālus (TV reklāmas klipi, videofilmas, internets), akustiskus (sludinājumi radio), reklāmas pasākumus (gadatirgi, reklāmas braucieni, informatīvie ceļojumi u. c.), dekorācijas (skatlogi, interjeri) un citus (suvenīri, reklāmas dāvanas utt.).
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008
-
EN advertising; slogan
LV reklāmas devīze
RU слоган; рекламный девиз
DE Werbespruch
FR slogan
Definīcija: Prasmīgi veidota vienkārša, bieži atkārtota īsa frāze, ko lieto, lai prece vai pakalpojums patērētājiem un iedzīvotājiem labāk paliktu atmiņā (piem., “Pērciet Latvijas preci!”).
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000
-
EN advertisement; advertising; publicity
LV reklāma
RU реклама
DE Werbung; Reklame
FR publicité
Definīcija: Paziņojumi, informācija, kuras mērķis ir padarīt kaut ko plaši pazīstamu, pievilcīgu, izraisīt par kaut ko interesi, šim nolūkam izmantojot plakātus, ziņojumus, dažādus masu saziņas līdzekļus. Δ plaši izmanto, lai popularizētu noteiktas preces un pakalpojumus, iepazīstinātu ar preču iegādes un pakalpojumu izmantošanas vietām.
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000
-
EN advertising; publicity; advertisement
LV reklāma
RU реклама
DE Werbung; Reklame
Ekonomikas, lietvedības un darba organizācijas termini (ELDO) — R., 1995