Sestdiena, 9. novembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt area
Atrasti 645 termini

area
  1. EN target market area
    LV mērķtirgus teritorija
    RU территория целевого рынка
    DE das Zielgruppengebiet
    Definīcija: Vieta, kur tūrisma uzņēmumi piedāvā savus produktus un pakalpojumus. Parasti tā ir kāda administratīvi teritoriālā vienība vai to grupas. Attiecībā pret tūrisma uzņēmumu (pakalpojuma piedāvātāju) mērķtirgus teritorija var būt vietējā, tuvākā, tālākā, perspektīvā u. c. Mērķtirgus teritorijas izvēlē būtiska loma ir attālumam līdz tai, ērtai transporta satiksmei un tās informatīvai pieejamībai.
    Sk. arī tŗuisma tirgvedība
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008