Pirmdiena, 23. decembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt call log
Atrasti 286 termini

call
  1. EN CQD; Call Quality Dashboard
    LV zvanu kvalitātes informācijas panelis
    RU ПМКЗ; Панель мониторинга качества звонка
    DE AQD; Anrufqualitäts-Dashboard
    FR TBQA; Tableau de bord de qualité des appels
    Definīcija: The feature that allows the user to gain insights into the quality of calls and to optimize a network by looking at aggregate information for an entire Teams or Skype for Business organization.
    Microsoft Terminology 2023. Entry from the Microsoft Language Portal.
    © 2023 Microsoft Corporation. All rights reserved.