Piektdiena, 20. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt customer satisfaction
Atrasti 2 termini


  1. EN customer satisfaction
    LV klienta apmierinātība
    ISO/IEC/IEEE 24765:2017(E) 3.972, prot. Nr. 600 (03.06.2022)
    LZA TK ITTEA protokoli

  2. EN customer satisfaction
    LV klientu apmierinātība
    RU удовлетворение потребителя
    DE die Kundenzufriedenheit
    Definīcija: Patērētāja apziņā izveidojušos priekšstatu salīdzinājums ar praktisko pieredzi, kas rodas, izmantojot kādu pakalpojumu. Ja pakalpojuma izmantošanas praktiskā pieredze atbilst iedomātajam, var teikt, ka atbilstība pastāv un klients ir apmierināts; ja faktiskais pakalpojums nesasniedz iedomāto pakalpojuma standartu, tad izveidojas neapmierinātība. Klientu apmierinātības izpausmes ir atkārtoti pirkumi, pozitīva "no mutes mutē" reklāma, cenu tolerance, lojalitātes veidošanās.
    Sk. arī klientu lojalitāte, reklāma "no mutes mutē"
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008