EN e-commerce
LV elektroniskā komercija, e-komercija
RU электронная коммерция
DE das E-Geschäft
Definīcija: Pirkšanas, pārdošanas un tirgdarbības procesi, kurus realizē ar elektronisko līdzekļu (piem., interneta) palīdzību. Ir vairāki elektroniskās komercijas veidi: starp uzņēmumiem (business to business) — B2B elektroniskā komercija jeb B2B e-komercija, starp uzņēmumu un klientu (business to consumer) — B2C elektroniskā komercija jeb B2C e-komercija, starp klientu un uzņēmumu (consumer to business) — C2B elektroniskā komercija jeb C2B e-komercija, starp klientiem (consumer to consumer) — C2C elektroniskā komercija jeb C2C e-komercija. Tūrisma uzņēmumi šādi tiešsaistē veic darījumus ar saviem partneriem, piedāvā un pārdod produktus klientiem, dod iespēju klientiem atrast un iegādāties uzņēmuma piedāvātos produktus, kā arī klientiem savstarpēji apmainīties ar informāciju.
Sk. arī internets
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008