Definīcija: Uzņēmums, kas iegādājas tiesības ražot vai pārdot preces vai pakalpojumus, izmantojot komercpilnvarotāja izstrādātās darba metodes un koncepciju, kā arī zīmolu, kas parasti ir labi pazīstams tirgū. Līdz ar to komercpilnvarotais iegūst priekšrocības attiecībā pret konkurentiem.
Sk. arī komercpilnvarojums; komercpilnvarotājs
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008
ENfranchisee
LVkomercpilnvaras ņēmējs; franšīzes ņēmējs
Definīcija: Ražotājs vai tirgotājs, kuram monopolražotājs (komercpilnvaras devējs) ar oficiālu licenci piešķir izņēmuma tiesības ražot vai pārdot savas preces noteiktā teritorijā — pilsētā vai valstī. Eurodicautom