Ceturtdiena, 9. janvāris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt franchising
Atrasts 1 termins


  1. EN franchising
    LV komercpilnvarošana
    DE Franchising
    FR franchisage
    EuroVoc tēzaurs v4.12 © Eiropas Savienība, 2020

  2. EN franchising
    LV komercpilnvarojums; franšīze
    Eiropas Savienības dokumentos un EUROVOC tēzaurā lietojamie termini (LZA TK prot. Nr. 5/1037, 13.05.2003)

  3. EN franchising
    LV komercpilnvarojums; franšīze
    RU франкиссия
    DE *Franchising
    Ekonomikas, lietvedības un darba organizācijas termini (ELDO) — R., 1995

  4. EN franchising
    LV komercpilnvarojums; franšīze
    Definīcija: Īpašs līguma veids, ar kuru uzņēmums (komercpilnvaras devējs) apmaiņai pret tiešu vai netiešu finansiālu kompensāciju piešķir citam uzņēmumam (komercpilnvaras ņēmējam) tiesības izmantot rūpnieciskā vai intelektuālā īpašuma tiesību kopumu (komercpilnvaru), lai ražotu un/vai realizētu attiecīgās preces un/vai pakalpojumus. Šajā kopumā parasti ietilpst preču zīmes, nosaukumi, veikalu zīmes, inovatīvie modeļi, autortiesības, zinātība vai patenti. Komercpilnvaras līgumi parasti ietver saistības, kas attiecas uz: 1) kopēja nosaukuma vai veikala zīmes izmantošanu, kā arī līgumā noteikto telpu un transporta līdzekļu vienotu noformējumu, 2) komercpilnavaras devēja pienākumu informēt par savu zinātību komercpilnvaras ņēmēju, 3) ilglaicīgu komercpilnvaras devēja pienākumu komercpilnvaras ņēmējam sniegt komerciālu vai tehnisku atbalstu visā līguma darbības laikā. Eurodicautom
    Sk. arī: franchise; franchise agreement; franchisee; franchisor
    Eiropas Savienības terminu vārdnīca. — R., UNDP, 2004