Pirmdiena, 23. decembris
Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī
Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu
.
Sākumlapa
Terminu datubāze
Struktūra un principi
Apakškomisijas
Sēdes
Lēmumi
Protokoli
Vēstules
Publikācijas
Konsultācijas
Vārdnīcas
EuroTermBank
Par portālu
Kontakti
Resursi internetā
«Terminoloģijas Jaunumi»
Atbalstītāji
Notikumi
LZA TK termini atrodami
Akadēmiskajā terminu datubāzē AkadTerm
Vēlaties portāla jaunumus
saņemt pa e-pastu?
Norādiet savu adresi:
Pakalpojumu nodrošina
FeedBlitz
Akadēmiskā terminu datubāze
AkadTerm
visās
LV latviešu
EN angļu
RU krievu
DE vācu
FR franču
LA latīņu
Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt
lifelong learning
Atrasti 12 termini
▪
action programme in the field of
lifelong learning
▪
European Civil Society Platform on
Lifelong Learning
▪
European Framework of Key Competences for
lifelong learning
▪
European Qualifications Framework for
lifelong learning
▪
European Reference Framework of Key Competences for
Lifelong Learning
▪
Framework of Key Competences for
Lifelong Learning
▪
Incheon Declaration: Towards inclusive and equitable quality education and
lifelong learning
for all
▪
Key competences for
lifelong learning
— a European reference framework
▪
lifelong learning
▪
lifelong learning
account
▪
Lifelong Learning
Platform
▪
Lifelong Learning
Programme
EN
lifelong learning
;
continuous learning
;
continual learning
LV
mūžizglītība
;
pastāvīga mācīšanās
DE
lebensbegleitendes Lernen
;
lebenslanges Lernen
FR
apprentissage tout au long de la vie
;
éducation et formation tout au long de la vie
EN
lifelong learning
LV
mūžizglītība
DE
lebenslanges Lernen
;
lebensbegleitendes Lernen
FR
éducation et formation tout au long de la vie
(AIZSTĀTS)
;
apprentissage tout au long de la vie
Sk.
IATE šķirkli
.
© Download IATE, European Union, 2024
EN
continuous learning
;
continual learning
;
lifelong learning
LV
pastāvīga mācīšanās
ISO/IEC 22989:2022(en) 3.1.9, prot. Nr. 626 (01.12.2023)
LZA TK ITTEA protokoli
© 2005–2024
Latvijas Zinātņu akadēmija