EN look to book ratio
LV apmeklētāju-pircēju koeficients
DE Look-to-Book-Quote
Definīcija: Attiecība starp cilvēku skaitu, kuri, apmeklējot uzņēmumu vai tā mājaslapu, iepērkas, un kopējo apmeklētāju skaitu. Šo attiecību izmanto tirgdarbības efektivitātes un uzņēmuma konkurētspējas novērtēšanai. Piemēram, ja ceļojumu aģentūras mājaslapu nedēļas laikā ir apmeklējuši 1000 cilvēki, bet tikai 150 no tiem ir rezervējuši kādu ceļojumu vai iepirkušies, tad attiecīgo koeficientu aprēķina, 150 dalot ar 1000. Izsakot procentos, rezultāts ir 15 %. No tā var secināt, ka 15 % no ceļojumu aģentūras mājaslapas apmeklētājiem minētajā laika posmā bija pircēji. Ceļojuma aģentūras uzdevums būtu noskaidrot, kāpēc pārējie 85 % apmeklētāju neiepirkās un kā veidot tirgvedības stratēģiju, lai to skaitu samazinātu.
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008