Definīcija: Neliels tirgus segments, kas īpaši piemērots, lai to izvēlētos par mērķtirgu konkrētam tirgus produktam. Tirgus niša parasti ir brīva no konkurentiem (vai arī to ir maz) un nodrošina produktu noietu.
Sk. arī mērķtirgus; tirgus segmentēšana
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008
ENmarket niche
LVtirgus niša
RUрыночная ниша
DEMarktnische
FRcréneau économique
Definīcija:Nenodrošināts (vai nepilnīgi nodrošināts) pircēju vajadzību apmierinājums pēc precēm un pakalpojumiem kādā noteiktā brīdī tirgus daļā, kurā nav konkurentu (vai to ir maz) un kurā uzņēmums cenšas rast iespēju pārdot savas preces vai pakalpojumus.
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000