Piektdiena, 20. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt marketing
Atrasti 78 termini


  1. EN marketing mix
    LV tirgvedības pasākumu komplekss, tirgvedības komplekss
    RU маркетинговый комплекс
    DE das Marketingmix
    Definīcija: Dažādu tirgvedības instrumentu — produkta, cenas, sadales un virzīšanas tirgū — kombinācijas izvēle, kas ļauj visoptimālāk apmierināt klientu vajadzības. Angļu valodā šie četri tirgvedības instrumenti zināmi kā "4P" — prece, vieta, cena un virzīšana tirgū (Product, Place, Price, Promotion). Tūrisma tirgvedībā tradicionālie "4P" tiek papildināti arī ar citiem instrumentiem — līdzdalība un līdzcilvēki (Participation and People), vide, aprīkojums (Physical Evidence), process (Process), kompleksais ceļojums (Packaging), programmas (Programming), pozicionēšana (Positioning), uzņēmuma spēcināšana (Power), partnerattiecības (Partnership), darbs ar sabiedrību (Public).
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008

  2. EN marketing mix
    LV tirgvedības pasākumi; mārketings “miks” (nevēl.)
    RU маркетинг-микс; комплекс маркетинга
    DE Marketing-Mix
    FR marketing-mix
    Definīcija: Konkrētu tirgvedības darbību kopums, lai ietekmētu tirgu un palielinātu pieprasījumu pēc uzņēmuma precēm vai pakalpojumiem. Izšķir četrus galvenos Δ elementus: 1) preču, to sortimenta daudzveidības izveidošana, noformēšana un iesaiņošana; 2) cenu politika, norēķināšanās atvieglojumi, izdevīgu maksāšanas termiņu noteikšana; 3) noieta stimulēšana (reklāma, sabiedriskās domas veidošana u. c.); 4) preces pārdošanas metožu pilnīgošana un izstrādāšana (tirdzniecības sakaru izveidošana).
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000