Trešdiena, 13. novembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt marketing mix
Atrasti 110 termini

  1. EN marketing structure
    LV tirgvedības struktūra
    RU структура маркетинга
    DE Marketingsstruktur
    FR structure du marketing
    Definīcija: Tirgvedības elementu noteikts apvienojums, lai sasniegtu konkrētu mērķi un apmierinātu tirgus vajadzības. Δ veido četri pamatelementi: 1) prece vai pakalpojums; 2) sadale un pārdošana; 3) pasākumi, lai prece nokļūtu pie patērētāja; 4) mērķi (ražošanas un pārdošanas apjoma palielināšana, jaunu tirgu iegūšana u. c.).
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000