Definīcija: Plāns, kurā detalizēti atspoguļota uzņēmuma tirgvedības darbība. To sauc arī par tirgvedības programmu vai tirgvedības stratēģiju. Tirgvedības plānu var veidot gan vienam, gan visiem uzņēmuma produkcijas veidiem kopumā. Tajā tiek noteikti darbības mērķi un uzdevumi, stratēģija un paņēmieni to sasniegšanai, kā arī pasākumu termiņi un atbildība.
Sk. arī tirgvedība
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008
ENmarketing plan
LVtirgvedības plāns
RUплан маркетинга
DEMarketingsplan
FRplan marketing
Definīcija:Plāns, kurā paredzēti organizatoriski pasākumi, lai prece nokļūtu pie patērētāja, kā arī šo pasākumu secība un termiņi. Δ ietver: 1) visu rādītāju apkopojumu; 2) tirgus stāvokļa novērtējumu; 3) iespējamo strīdīgo jautājumu analīzi; 4) mērķa noteikšanu; 5) tirgus pētīšanas stratēģijas radīšanu; 6) darbības programmas izveidi; 7) Δ izpildes kontroles veida noteikšanu. Δ ir uzņēmējdarbības plāna atsevišķa sastāvdaļa.
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000