EN word-of-mouth advertising
LV reklāma "no mutes mutē"
RU реклама "со рта в рот" / устная
DE die Mundpropaganda
Definīcija: Reklāmas forma, kas balstās uz produktu (preču vai pakalpojumu) lietošanas pozitīvu vai negatīvu pieredzi, kad apmierināts vai neapmierināts patērētājs par konkrēto produktu, zīmolu, pakalpojumu sniedzēju vai tūrisma vietu pastāsta (pozitīvas pieredzes gadījumā arī iesaka) citiem potenciālajiem patērētājiem, parasti saviem radiem, draugiem, paziņām u. c. Reklāma "no mutes mutē" ir efektīvākā reklāmas forma, jo tā neko nemaksā, tajā ir konkrēta informācija, kas balstās uz personisku pieredzi, nāk no draugiem vai paziņām, kuriem var uzticēties, tādēļ ir ticamāka nekā jebkura cita tirgvedības komunikācijas forma. Negatīva reklāma "no mutes mutē" ir daudz iedarbīgāka nekā pozitīva.
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008