Svētdiena, 22. decembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt price
Atrasti 500 termini

price

  1. EN price competition
    LV cenu konkurence
    DE Preiswettbewerb
    FR concurrence tarifaire
    © Download IATE, European Union, 2024

  2. EN price competition
    LV cenu konkurence
    RU конкуренция цен
    DE der Preiswettbewerb
    Definīcija: Situācija tirgū, kad uzņēmumi par galveno konkurences cīņas instrumentu izmanto cenu, lai ietekmētu potenciālo pircēju izvēli. Cenu konkurence ieņem svarīgu vietu arī ceļojumu, tūrisma un viesmīlības pakalpojumu tirgū, īpaši gaisa transporta uzņēmumu, viesnīcu, ēdināšanas uzņēmumu un tūrisma operatoru konkurences cīņā. Cenu konkurence var būt gan mērķtiecīga stratēģija, gan tirgus apstākļu noteikta rīcība, kad piedāvājums (kapacitāte vai plānotais pārdošanas apjoms) pārsniedz aktuālo pieprasījumu.
    Sk. arī cena
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008