Piektdiena, 20. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt product
Atrasti 385 termini

  1. EN product-services segmentation
    LV segmentēšana pēc pircēju rīcības kritērijiem
    RU сегментирование по поведенческому признаку
    DE verhaltensorientierte Marktsegmentierung
    Definīcija: Tūrisma tirgus sadale tūristu grupās, ņemot vērā pircēju uzvedību attiecībā pret piedāvāto tūrisma produktu. Piemēram, pēc ceļojumam izvēlētā transportlīdzekļa, ceļojuma mērķa, ceļojuma ilguma, pēc uzticības kādam tūrisma produktam vai tūrisma vietai, apmešanās vietas izvēles, izmantotās ceļojumu bagāžas utt.
    Sk. arī tirgus segmentēšana
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008