Atrasti 4 termini
|
|
-
EN publicity
LV publicitāte
RU гласность
DE die Publizität
Definīcija: Plašsaziņas līdzekļos publicētās informācijas radītais iespaids sabiedrībā. Publicitāte ir sabiedrisko attiecību instruments, kas bieži ievērojami maina esošo priekšstatu. Publicitāti veido regulāri ziņojumi presei, intervijas, finanšu un gada pārskatu publicēšana, prezentācijas, preses konferences, interneta mājaslapas izveidošana, informatīvu biļetenu izdošana, darbošanās sabiedriskās organizācijās utt.
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008
-
EN advertisement; advertising; publicity
LV reklāma
RU реклама
DE Werbung; Reklame
FR publicité
Definīcija: Paziņojumi, informācija, kuras mērķis ir padarīt kaut ko plaši pazīstamu, pievilcīgu, izraisīt par kaut ko interesi, šim nolūkam izmantojot plakātus, ziņojumus, dažādus masu saziņas līdzekļus. Δ plaši izmanto, lai popularizētu noteiktas preces un pakalpojumus, iepazīstinātu ar preču iegādes un pakalpojumu izmantošanas vietām.
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000
-
EN publicity
LV reklāma
RU музейная пропаганда и реклама
DE Werbung
Muzeoloģijas terminu vārdnīca — R., Latvijas Muzeju asociācija, 1997
-
EN advertising; publicity; advertisement
LV reklāma
RU реклама
DE Werbung; Reklame
Ekonomikas, lietvedības un darba organizācijas termini (ELDO) — R., 1995
|