EN imperfect competition
LV nepilnīga konkurence
RU неполная конкуренция
DE unvollkommener Wettbewerb
FR concurrence imparfaite
Definīcija: Tirgus stāvoklis, ja tajā gan pircēji, gan pārdevēji var patstāvīgi ietekmēt pērkamās vai pārdodamās preces cenu un ja tas atbilst šādiem kritērijiem: 1) vienādas preces iespējams pārdot par dažādām cenām; 2) katram pircējam ir iepirkšanās izvēles brīvība (pirkt ne tikai tur, kur preces ir vislētākās vai visdārgākās); 3) pircējam trūkst pietiekamas tirgus vai tā daļas pārskatāmības, lai pieņemtu lēmumu par iepirkšanos; 4) piedāvātāji nespēj pietiekami ātri reaģēt uz pieprasījumu.
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000