EN management style
LV vadības stils
RU стиль управления
DE Führungsstil
FR style de gestion
Definīcija: Paņēmienu un metožu kopums, ko vadītājs izvēlas, lieto, vadot uzņēmumu, organizāciju vai to struktūrvienību. Izšķir: autoritāro (diktatorisko) Δ un demokrātisko (koleģiālo) Δ. Autoritārā Δ vadītājs dod pavēles padotajiem un kontrolē, lai tās tiktu precīzi pildītas; padotajiem nav jādomā, kā darbu veikt labāk, viņiem uzdevums tikai pareizi un savlaicīgi jāveic. Demokrātiskā Δ vadītāji darba jautājumus ar saviem padotajiem apspriež, uzklausa viņu domas un rēķinās ar viņu viedokli; padotajiem ir lielāka atbildība par savu darbu, viņi var sevi apliecināt un tādēļ pie šādiem vadītājiem labprātāk strādā.
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000