EN functional organisation of marketing
LV tirgvedības organizēšana
RU функциональная организация маркетинга
DE Funktionalorganisation des Marketings
FR organisation fonctionnelle de marketing
Definīcija: Tirgvedības nodaļas darbības organizēšana, lai tirgvedības speciālisti iespējami labi un atbilstoši uzņēmuma mērķiem varētu veikt savus pienākumus. Tirgvedības nodaļas vadītājs parasti ir viens no uzņēmuma prezidenta vai direktora vietniekiem. Lielos uzņēmumos tirgvedības nodaļu var veidot: pēc funkcionālā principa (reklāmas, preču pārdošanas, tirgus pētījumu u. c. tirgvedības apakšnodaļas); pēc preču veidiem (piem., sadzīves ķīmijas uzņēmumā var būt mazgāšanas līdzekļu, krāsu u. c. tirgvedības apakšnodaļas); pēc tirgus segmentiem (piem., automobiļu ražošanas uzņēmumā var būt Rietumeiropas, Austrumeiropas u. c. reģionu tirgvedības nodaļas).
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000