Svētdiena, 22. decembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt acquisition
Atrasti 55 termini

  1. EN acquisition potential
    LV akvizitorisks potenciāls
    RU аквизиторский потенциал
    DE acquisitorisches Potential
    FR potentiel d’acquisition
    Definīcija: Preču piedāvātāju tēls, ko klientu piesaistīšanas nolūkā iespējams radīt ar sakaru līdzekļiem, kvalitatīvi apkalpojot patērētājus, diferencējot preces u. tml. Šo jēdzienu radīja un nosauca par Δ vācu zinātnieks Ē. Gūtenbergs. Pēc viņa uzskatiem, tie preču vai pakalpojumu pārdevēji, kas spējuši radīt Δ, gūst iespēju īstenot arī savu cenu politiku un palielināt ienākumus.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000