Pirmdiena, 23. decembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt marché des changes
Atrasti 603 termini


  1. EN market research
    LV tirgus izpēte
    DE Marktforschung
    FR étude de marché
    EuroVoc tēzaurs v4.12 © Eiropas Savienība, 2020

  2. EN marketing research
    LV tirgus pētīšana; mārketinga pētīšana (nevēl.)
    RU исследования рынка; маркетинговое исследование
    DE Marketingsforschung
    FR étude de marché
    Definīcija: Tirgus novērojumu un savāktās informācijas apstrāde un pētīšana, ko veic uzņēmuma tirgvedības speciālisti, lai pieņemtu lēmumus uzņēmuma stratēģijas izveidošanai un preču vai pakalpojumu pārdošanas organizēšanai.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000