Piektdiena, 20. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt marché des changes
Atrasti 306 termini

  1. EN market aim segments selection
    LV tirgus mērķsegmentu izvēle
    RU выбор целевых сегментов рынка
    DE Marktzielsegmentsauswahl
    FR sélection des segments-cibles du marché
    Definīcija: Tirgus segmentu novērtējums, lai no tiem izvēlētos preču pārdošanai piemērotāko. Veicot Δ, uzņēmumam ir jāizlemj, cik tirgus segmenti ir jāaptver, un jānosaka, kuri no tiem ir visizdevīgākie. Δ ir mēķtirgvedības nozīmīga sastāvdaļa.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000