Svētdiena, 10. novembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt marketing mix
Atrasts 41 termins

  1. EN aim marketing
    LV mērķtirgvedība
    RU целевой маркетинг
    DE Zielgruppenmarketing
    FR marketing ciblé
    Definīcija: Tirgus segmentu izvēle un pasākumu norises sagatavošana šo segmentu klientu piesaistīšanai (piem., izvēloties labi situētu personu tirgus segmentu, pārdevējam jārūpējas ne tikai par visjaunāko, ļoti kvalitatīvu preču piegādi, bet arī par īpaši labu sava uzņēmuma tēlu).
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000