EN conversion marketing
LV konversijas tirgvedība
RU конверсионный маркетинг
DE Konversionsmarketing
FR marketing de conversion
Definīcija: Tirgvedības paveids, ja preču vai pakalpojumu pieprasījums ir nepietiekams, t. i., ja firmas preces vai pakalpojumi potenciālā tirgus lielākajā daļā tiek noraidīti. Šādai situācijai var būt dažādi cēloņi, piem., iedzīvotājiem raksturīgās tradīcijas un paražas vai aizvietotājpreces parādīšanās tirgū. Nepietiekams pieprasījums var būt arī preču zemās kvalitātes, sliktā izskata, izturības u. c. dēļ. Tirgvedības speciālistu uzdevums ir analizēt cēloņus, kāpēc tirgus kāda veida preces noraidījis, un izstrādāt taktiku un stratēģiju, lai šos cēloņus vai nu likvidētu, vai samazinātu to ietekmi.
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000