Svētdiena, 10. novembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt marketing mix
Atrasts 41 termins

  1. EN conversion marketing
    LV konversijas tirgvedība
    RU конверсионный маркетинг
    DE Konversionsmarketing
    FR marketing de conversion
    Definīcija: Tirgvedības paveids, ja preču vai pakalpojumu pieprasījums ir nepietiekams, t. i., ja firmas preces vai pakalpojumi potenciālā tirgus lielākajā daļā tiek noraidīti. Šādai situācijai var būt dažādi cēloņi, piem., iedzīvotājiem raksturīgās tradīcijas un paražas vai aizvietotājpreces parādīšanās tirgū. Nepietiekams pieprasījums var būt arī preču zemās kvalitātes, sliktā izskata, izturības u. c. dēļ. Tirgvedības speciālistu uzdevums ir analizēt cēloņus, kāpēc tirgus kāda veida preces noraidījis, un izstrādāt taktiku un stratēģiju, lai šos cēloņus vai nu likvidētu, vai samazinātu to ietekmi.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000