Svētdiena, 10. novembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt marketing mix
Atrasts 41 termins

  1. EN undifferentiated marketing
    LV nediferencētā tirgvedība
    RU недифференцированный маркетинг
    DE undifferenziertes Marketing
    FR marketing non differencié
    Definīcija: Uzņēmuma pievēršanās uzreiz visam tirgum ar vienu un to pašu piedāvājumu, necenšoties koncentrēt savu darbību vienā tirgus segmentā. Īstenojot Δ, uzņēmums orientējas uz vidējas pirktspējas pircēju un samazina izdevumus tirgus izpētei. Tomēr, īstenojot Δ, nevar izpētīt atsevišķu klientu īpašās vēlmes, līdz ar to iespējama preču vai pakalpojumu pasliktināšanās, samazināšanās.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000