Piektdiena, 20. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt marketing mix
Atrasti 38 termini

  1. EN functional organisation of marketing
    LV tirgvedības organizēšana
    RU функциональная организация маркетинга
    DE Funktionalorganisation des Marketings
    FR organisation fonctionnelle de marketing
    Definīcija: Tirgvedības nodaļas darbības organizēšana, lai tirgvedības speciālisti iespējami labi un atbilstoši uzņēmuma mērķiem varētu veikt savus pienākumus. Tirgvedības nodaļas vadītājs parasti ir viens no uzņēmuma prezidenta vai direktora vietniekiem. Lielos uzņēmumos tirgvedības nodaļu var veidot: pēc funkcionālā principa (reklāmas, preču pārdošanas, tirgus pētījumu u. c. tirgvedības apakšnodaļas); pēc preču veidiem (piem., sadzīves ķīmijas uzņēmumā var būt mazgāšanas līdzekļu, krāsu u. c. tirgvedības apakšnodaļas); pēc tirgus segmentiem (piem., automobiļu ražošanas uzņēmumā var būt Rietumeiropas, Austrumeiropas u. c. reģionu tirgvedības nodaļas).
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000