Svētdiena, 10. novembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt marketing mix
Atrasts 41 termins

  1. EN system of marketing information
    LV tirgvedības informācijas sistēma
    RU система маркетинговой информации
    DE Marketingsinformationssystem
    FR système d’information du marketing
    Definīcija: Nepārtraukti funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtu un darbību sistēma, kas paredzēta, lai iegūtu, apstrādātu, analizētu, novērtētu un izmantotu uzņēmuma iekšējo un ārējo informāciju. Šai informācijai ir jābūt precīzai, savlaicīgai un to jānogādā noteiktā vietā, lai varētu pieņemt pareizus lēmumus tirgvedības plānošanas, plānu realizēšanas un kontroles jautājumos.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000