Piektdiena, 20. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt phase
Atrasti 46 termini

phase
  1. EN growth phase
    LV augšanas fāze
    RU фаза роста
    DE Wachstumsphase
    FR phase ascendante
    Definīcija: Preces dzīves cikla otrā fāze. Δ ir jaunas preces pārdošanas palielināšanās posms. Šajā fāzē preci sāk pirkt ne tikai materiāli labāk nodrošinātie, bet arī pārējie pircēji. Δ raksturo ātri pieaugošs noieta apjoms, izmaksu krasa samazināšanās, cenu kritums, maksimāla peļņa. Konkurējošo uzņēmumu skaits aizvien pieaug. Tirgvedības uzdevumi ir: maksimāla preces ieviešana tirgū un pircēju ietekmēšana, lai tie dotu priekšroku tieši šai precei vai tās paveidiem.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000