Piektdiena, 20. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt prix
Atrasti 290 termini

prix
  1. EN nonprice competition
    LV necenu konkurence
    RU неценовая конкуренция
    DE außerpreislicher Wettbewerb
    FR concurrence hors prix; compétition hors prix
    Definīcija: Sacensība ražotāju vai pārdevēju starpā, lai palielinātu pārdošanas apjomu. Δ izpaužas, nevis konkurējot, pārdodot preces par zemākām cenām, bet gan piedāvājot pircējiem augstākas kvalitātes izstrādājumus, kā arī veicot teicamu apkalpošanu vai pilnīgu līdzpakalpojumu kopumu.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000