Svētdiena, 22. decembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt prix
Atrasti 433 termini

prix
  1. EN nonprice factors
    LV necenu faktori
    RU неценовые факторы
    DE außerpreisliche Faktoren
    FR facteurs autres que le prix
    Definīcija: Faktori, kas, tāpat kā preces cena, ir nozīmīgi preču pārdošanā un konkurencē. Δ ir, piem.: preču kvalitāte, preces iesaiņojums, lietošanas tehnoloģiskums, līdzpakalpojumi u. c.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000