Svētdiena, 22. decembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt prix d’objectif
Atrasti 433 termini

prix
  1. EN price calculation “sealed-bid auction”
    LV cenas noteikšana uz “slēgtu izsoļu” pamata
    RU установление цены на основе закрытых торгов
    DE Preisbildung durch die Ausschreibung
    FR calcul du prix pour “des enchères fermées”
    Definīcija: Cenu veidošanas metode, kuru lieto uzņēmumi, kas cenšas iegūt pasūtījumus izsolēs, konkursos. Lai uzvarētu, firmas savus preču piedāvājumus konkursam iesūta par iespējami zemākām cenām. Valsts vai uzņēmums, kas konkursu rīko, izvēlēsies to piegādātāju, kuram būs zemākas cenas un labāka produktu kvalitāte; valsts parasti šādi nosaka savus pasūtījumu veicējus.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000