Otrdiena, 24. decembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt “know how” (nevēl.)
Atrasti 94 termini

  1. EN image; reputation
    LV tēls; imidžs (nevēl.); reputācija
    RU имидж
    DE Image; Ansehen; Ruf
    FR image; réputation
    Definīcija: Priekšstats, kādu par sevi spēj radīt cilvēks, prece, uzņēmums. Δ var būt subjektīvs, dažreiz arī nepareizs, jo to iespaido cilvēka emocijas, agrākie priekšstati, pieredze, zināšanas u. c. Ir šādi Δ veidi: preces Δ, tirgus Δ un uzņēmuma Δ. Δ var radīt, izmantojot reklāmu, uzlabojot preču un pakalpojumu kvalitāti u. c.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000