EN virtual corporation
LV mērķapvienība; virtuālā korporācija (nevēl.)
RU виртуальная корпорация
DE virtuelle Korporation
FR corporation virtuelle
Definīcija: Uzņēmumu apvienība, kas izveidota no neatkarīgiem piegādātāju, pasūtītāju vai pat bijušo konkurentu uzņēmumiem, lai varētu savstarpēji palīdzēt ar darbaspēka vai finanšu resursiem, tādējādi samazinot ražošanas izmaksas un paplašinot tirgus iespējas. Δ parasti tiek izveidotas noteiktu uzdevumu risināšanai, un pēc šo uzdevumu veikšanas Δ bieži savu darbību pārtrauc. Lai Δ varētu funkcionēt pēc iespējas labāk, ir jārada labi tās dalībnieku savstarpējie informācijas sakari, jāattīsta specializācija u. c.
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000