EN customer relationship management(CRM)
LV klientattiecību pārvaldība
RU система управления взаимодействием с клиентами (CRM-система)
DE das Kundenbeziehungsmanagement, Customer Relationship Management (CRM)
Definīcija: Uzņēmuma un tā klientu un piegādātāju attiecību pārvaldības sistēma, kuras pamats ir klientorientēta uzņēmuma vadīšana. To var definēt arī kā uzņēmuma stratēģiju, kura ietver uzņēmuma iekšējos procesus un funkcijas, kā arī ārējos sakarus, lai, radot un piegādājot noteiktiem (mērķa) klientiem noteiktas vērtības (preces vai pakalpojumus), iegūtu peļņu. Stratēģijas pamatu veido klientu datubāzes un informācijas tehnoloģija. Pamatprincips — diferencēta pieeja katram klientam.
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008