Definīcija: Produkta nosaukums, zīme, simbols vai dizains (vai to kombinācija), kas ļauj pircējiem atšķirt konkrēta pārdevēja vai pārdevēju grupas tūrisma produktus vai pakalpojumus no konkurentu produktiem vai pakalpojumiem, saukts arī par brendu. Tūrismā produkts un tā kvalitāte bieži tiek saistīti ar uzņēmuma vārdu, kā, piemēram, viesnīca "Ritz". Nereti uzņēmuma nosaukums norāda uz produkta būtību vai filozofiju, piemēram, kempings "Ezerkrasti" vai tūrisma operators "Solo Holidays".
Sk. arī logotips
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008
ENbrand
LVzīmols; brends
RUls; kas saistīts ar uzņēmuma prečzīmi; firmas zīmi; logo u. tml.; vārdu; vārdkopu; grafisku veidojumu; simbolu vai citu zīmi un kāds indivīdam un sabiedrībai veidojas un tiek veidots par kādu personu; firmu; preci vai pakalpojumu.
DEMarke; Fabrekzeichen
FRбрэнд
Definīcija:
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000
ENbrand
LVzīmols
Definīcija: Instruments (kā vārds), kas skaidri norāda uz izstrādājuma izcelsmi un īpašumtiesībām un kas nosaka īpašnieka kā izgatavotāja vai pārdevēja izņēmuma tiesības šī instrumenta izmantošanā; īpaša zīme uz noteikta zīmola preces, lai atšķirtu to no līdzīgām precēm, ko pārdod citi realizētāji; nosaukums vai zīme, ko tirdzniecībā izmanto vīna izcelsmes vai pārdevēja norādīšanai. Eurodicautom
Eiropas Savienības terminu vārdnīca. — R., UNDP, 2004