Svētdiena, 22. decembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt analīze
Atrasti 435 termini

  1. EN internal environmental analysis
    LV iekšējās vides faktoru analīze
    RU анализ факторов внутренней среды
    DE die Unternehmungsanalyse
    Definīcija: Tirgzinības metode, kuru izmanto uzņēmuma stāvokļa, tā stipro un vājo pušu novērtēšanai. Iekšējā vide tiek novērtēta attiecībā pret konkurentiem un ārējo vidi. To kopā ar ārējās vides faktoru analīzi izmanto uzņēmuma attīstības stratēģijas izstrādei. Piemēram, viesnīcās tiek analizēti šādi faktori: finanšu aprite (apgrozījuma, izmaksu un investīciju attīstība, finansēšana, izmaksu segšana), tirgvedība (tirgus produkti, tirgvedības koncepcija, izmantojamie instrumenti), produkts (viesu uzņemšana, viesnīcas numuri, ēdināšana, apkalpošana restorānā utt.), sagāde, personāls un pārvaldība.
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008