Piektdiena, 20. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt elektroniskā komercija, e komercija
Atrasti 2 termini

  1. EN e-commerce
    LV elektroniskā komercija, e-komercija
    RU электронная коммерция
    DE das E-Geschäft
    Definīcija: Pirkšanas, pārdošanas un tirgdarbības procesi, kurus realizē ar elektronisko līdzekļu (piem., interneta) palīdzību. Ir vairāki elektroniskās komercijas veidi: starp uzņēmumiem (business to business) — B2B elektroniskā komercija jeb B2B e-komercija, starp uzņēmumu un klientu (business to consumer) — B2C elektroniskā komercija jeb B2C e-komercija, starp klientu un uzņēmumu (consumer to business) — C2B elektroniskā komercija jeb C2B e-komercija, starp klientiem (consumer to consumer) — C2C elektroniskā komercija jeb C2C e-komercija. Tūrisma uzņēmumi šādi tiešsaistē veic darījumus ar saviem partneriem, piedāvā un pārdod produktus klientiem, dod iespēju klientiem atrast un iegādāties uzņēmuma piedāvātos produktus, kā arī klientiem savstarpēji apmainīties ar informāciju.
    Sk. arī internets
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008