Svētdiena, 22. decembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt pasākumi
Atrasti 166 termini

  1. EN stimulus types
    LV rosināšanas pasākumi; stimulēšanas pasākumi
    RU виды стимулирования
    DE Reizarten
    FR promotions
    Definīcija: Pasākumi preču pārdošanas veicināšanai. Δ var būt ļoti dažādi: emocionālie Δ, kas ietekmē pircēju jūtas (piem., parādot apģērbu uz skaistiem manekeniem); informējošie Δ, kas, veicot atkārtotu informēšanu, rosina cilvēku iepirkties; u. c.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000